Throwback thursday

Har en mapp på datorn full med alla bilder jag tagit med min iPhone 4 och passade på att kolla igenom den nu när jag ändå inte kan sova. Det är så sjukt mycket bilder!! Tänkte dela med mig av några helt random bilder, eftersom vi inte varit så aktiva i bloggen på länge...
 
 Här var innan första utgången i Patong, ser ut som att jag kände mig skithet hahaha. Jävla posande. Förmodligen för att vi gått osminkade en vecka och äntligen fick fixa till oss...
 
Här var sista kvällen i Krabi då vi delade på en flaska vin och blev lite wild and crazy och gick och tatuerade oss haha.
 
Draw something fick spel, hehe... För i övrigt måste jag berömma mina konstnärliga skills.
 
Charlie och jag på Gröna Lund i våras. Det va svinkallt men det hindrade inte oss från att dansa loss till LMFAO. Varför jag alltid måste se ut som ett mongo är en annan femma.
 
Found the swag that was hidden deep inside of me, haha.
 
Blev MMA-orre. Haha, mitt MMA-intresse växte verkligen i våras. Slåss i ring is da thing.
 
Hade den bästa kvällen i mitt liv när jag äntligen fick se mina älsklingar, Jay och Yeezy, live. Fan vad fett det var!!
 
Har aldrig varit så rädd att förlora något som dessa biljetter, haha.
 
Såg Nicki Minaj live också, kort men bra.
 
Följde EM slaviskt men fick en chock när min idrottslärare (som jag hade för 100 år sen) sitter i SVT-soffan. Jag ba eeehh??
 
Var i mitt älskade Marbella och hittade min favorittandkräm. Den gör munnen så fräsch, haha.
 
Blev väldigt brun där också. Gula naglar hade jag hela sommaren typ...
 
Kollade typ en miljon gånger på detta klipp och dog av skratt varje gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
THE END.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0