Q&A.

Tänkte köra en sån här gammal goding igen. Det var ju fakiskt ett bra tag sen och dessutom perfekt när man har brist på ämnen att blogga om, haha.


1. Hur gammal är du om fem år? Alldeles för gammal, 27 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma
3. Hur lång är du? dryga 165 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Twilight. new moon. Haha, har alltid hatat de där twilightfilmerna men den gick på teve och jag fastnade. Nu måste jag ta och se fortsättningen!  
5. Vem ringde du senast? Oj, jag vet inte. Jag ringer sällan folk, tycker det är obehagligt haha. Måste ha varit mamma.
6. Vem ringde dig senast? Mormor
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha aa, usch, åt massa tårta! Var en prinsesstårta med choklad typ å en vanlig haha, båda va svingoda" 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, helt klart.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För en liten stund sen
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du i dag? 09.30. Vidrigt. I'm not a morning person.
13. Vilken är din favoritjulsång? Haha fyfan vilken svår fråga. Älskar jul och julsånger men hmm.. antagligen "It's the most wonderful time of the year", "Santa baby" eller "Jul, jul, strålande jul".
14. Vilken är din favoritplats? Sängen säkert, haha.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag stormrik och befinner mig på äventyr ute i världen.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen, raketer, att någon i familjen inte skulle vakna nästa morgon? Hur störd var jag på en skala? Haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min hund, han är så tokig och full kärlek. 
19. Hur stor är din säng? Alldeles lagom :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, men använder bara bärbar. Surfar dock mest på iPaden. Nästa datorköp lär dröja ett tag men då blir det garanterat en Mac.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Jag fryser jämt och ständigt. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4!
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Born and raised in Stockholm.
24. Vilka städer har du bott i? Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota egentligen, men här i Sverige blir ju sockor halva året.
26. Är du social? För det mesta i alla fall...
27. Vilken är din favoritglass? Calippo Jordgubb!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning. Jordgubbar och glass kanske.
29. Tycker du om kinamat? Ja, det är helt okej.
30. Tycker du om kaffe?  Japp
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller te, apelsinjuice.
32. Sover du på någon särskild sida?  Höger!
33. Kan du spela poker? Javisst
34. Tycker du om att mysa/kela? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Nej? Det låter fruktansvärt. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte. Coolt :)
37. Vill du ha barn? Ja, en jättesöt och jättesnäll pojke och en jättesöt och jättesnäll flicka, någon gång om 100 år.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack gode gud.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, helt klart. Fast i bassäng slipper man konstiga djur och läskiga vågor.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skönhetsvård men helst av allt resor!
42. Äger du dyrbara smycken? Ja, några få.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?  Skulle kunna räkna upp massor, men På spåret, Antikrundan, Fashion och Halv åtta hos mig är några favoriter. Serier ser jag på nätet.
44. Kan du rulla med tungan? Haha ja, faktiskt. 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hur ska jag avgöra det? Jag känner bara roliga människor, haha.
46. Sover du med gosedjur? Min hund är mitt gosedjur.
47. Vad har du för ringsignal? We're pass that. Iphonegenerationen har bara en signal haha. 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, både klänningar och skor.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?  Min tröja
50. Flirtar du mycket? Verkligen inte
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej! 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Lasermannen
54. Läser du någon dagstidning?  Dagens Nyheter
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger såklart.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vinyl 107 säkert. Eller möjligtvis P4.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Idag på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Juldagsmorgon. Går till kyrkan en gång om året, alltid på juldagen. I år blev det dock två gånger, efter det fruktansvärda som skedde i Norge i somras.
60. Är du lycklig? Abso-fucking-lutely.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0