Jag tror jag är galen

Fullständigt galen. Eller alkoholist kanske? Nää usch, jag är ung, jag har kul. Festade torsdag, fredag och lördag. Söndagen mådde jag inte bra kan jag tala om. Upplevde nog min första riktiga bakylla då men det tycker jag själv att jag förtjänade efter allt.

Var ju nämligen på kryssning igen tor-lör och på lördagen fyllde min faster 50 och då var jag ju tvungen att festa för att ens orka med kvällen. Men riktigt kul hade jag faktiskt alla dessa dagar. Jag bara väntar och väntar på den dagen då jag ska känna att jag är trött på festandet men det känns som den inte kommer komma på ett bra tag. Nu är en resa till Rhodos bokad i sommar också. Rhodos! Jag som aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle åka dit men just nu är mitt liv en fest. Finns inte så mycket seriösa saker i mitt liv så det känns som att det är bäst att passa på. Vet att många tycker jag är omogen och dum i huvudet som festar så mycket men jag passar på helt enkelt, så länge festglöden finns liksom. Å full blir jag alltid. Jättefull, men har faktiskt alltid kul och brukar inte må dåligt på fyllan och så länge det är så så njuter jag av det. Jag måste ändå säga att jag är gaanska blyg nykter men har alltid tänkt "vad är det som hindrar mig?" Vad är det som hindrar mig från att till exempel ställa mig på ett bord och skrika? Eller att gå fram och säga nånting helt sjukt till en annan människa? När jag blir full så lever jag som jag vill, jag gör sjuka grejer. Bra eller dåligt? Det vet jag faktiskt inte... Kan berätta lite sjuka grejer en annan dag... 

Men snart blir det iaf en resa bort från livet ett tag känns det som. En månad då jag ska ta det lugnt men även festa och ha kul med någon som betyder mycket för mig och som jag vill spendera mer tid med än vad vi gör idag. Ska försöka att inte tänka så mycket, bara vara. Njuta på ett annat vis liksom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0