Everyone knows that bad girls have more fun.

Jag lever, även om det inte kan verka så. Jag jobbar typ hela tiden, all the time. Så när jag väl är ledig har jag noll lust att blogga eller ens kolla på teve... Men nu kände jag faktiskt för en liten uppdatering. Har varit en liten pensionär på sistone, gått och lagt mig vid 21-tiden och på helgerna åker jag hem vid 01 senast eftersom "klockan är ju så mycket". Nä nu får det vara slut på kärringfasonerna. Påskhelgen hoppas jag blir riktigt GALEN. Så galen att själva ordet förtjänar att skrivas med stora bokstäver.

Helgen är helig för oss monday-to-friday-8-to-5-workers. Kunde man inte tro för något år sen, haha.

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0