Vitt kladd i ansiktet

Jag är så sjukt torr! Fysiskt alltså, haha. I ansiktet och på händerna menar jag... Och det är verkligen något jag kan gå bananas på. Mitt ansikte är väldigt känsligt och blir lätt torrt, mina händer däremot är det nog jag som fixat torrheten själv. Jag handspritar och tvättar mig ungefär 3856 gånger per dag på jobbet.

Panik är nu alltså bara förnamnet. Vad fan ska jag göra?? Drar fram de två fetaste krämerna jag har - helosan och idomin. Vilken ska jag välja?? Jag tar lite av båda och blandar! Nu ligger jag här i sängen, helt vit om både face och händer.

Scnygg som få. Man skulle nästan kunna tro att jag är helt sarrig haha men det bjuder jag på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0