Oui

Vilken tur att B2 underhåller er för jag är sannerligen inte bra på det märker jag! Jag har jobbat hela helgen och då får man inte så mycket kul att blogga om direkt. Jag typ krystar fram det här inlägget också, försöker verkligen komma på någon rolig anekdot från helgen som varit men utan resultat...

Äh vafan. Skiter i detta och lägger upp en helt betydelselös bild istället som vanligt.



Jag på jobbet i lunchrummet. Här är den nakna sanningen. Eh, nästan... Vaknade upp lite sent med krulligt (jag skojar inte) hår och gjorde ett desperat försök till att platta det lite snabbt men man kan ändå ana krullet. Sminkade mig på typ två minuter. Sket i frukosten och kutade till tunnelbanan. Phew tänkte jag, jag hann. Sen var det nå jävla fel på SL så jag kom försent i alla fall. Är det inte typiskt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0