Söndag

Ni som har följt våran blogg tidigare vet ju att jag var platinablond förut. Själv skulle jag dock vilja kalla det vithårig. Jag tröttnade på den hårfärgen och tänkte länge igenom mitt beslut att färga det mörkt. Redan innnan jag åkte till England bestämde jag mig; I november skulle jag bli brunett.

Jag trivdes som mörkhårig i några dagar sen började jag faktiskt sakna det blonda. Trots detta fortsatte jag att vara brunett och är fortfarande det. Fick många kommentarer av vänner att jag passade i brunt. Killar sa att det passade min personlighet bättre men alla spanska tjejkompisar tyckte att jag skulle bli blond igen.
Nu är håret mycket ljusare än förut men ändå brunt. En sak är iaf säker, jag vill inte bli platinablond igen. Nä, nu vill jag ha en fin blond färg och inte alldeles för slitet hår. Jag har slingat håret en gång tidigare nu under tiden som brunett och idag är det dags för ytterligare en omgång med slingor. Sakta men säkert blir jag blondare och blondare.
Jag är påväg att bli B2 igen.

  
Så, vad tror ni om det? Mörkare än det blonda och ljusare än det ljusbruna?


Kommentarer
Postat av: Dellion

Du är fin i alla färgerna!

Men jag föredrar blont! =)

2011-03-20 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0