Idag är en bra dag

Idag var jag på arbetsintervju i farsta. Blev aldrig nervös, kände mig bara helt nollställd. Hoppades såklart att det skulle gå vägen men var väl medveten om att det lika gärna kunde gå åt skogen. Det gick faktiskt riktigt bra, underbara människor och mysig miljö. Tror jag skulle trivas mycket bra där och i deras sällskap och dessutom få chansen att arbeta med både service och djur som jag älskar.

Personalen verkade gilla mig väldigt mycket och vi bestämde att jag skulle komma och provjobba nästa vecka, underbart! Är det min tur att ha lite tur i livet nu kanske? 

Efter intervjun träffade jag Pemelie och kollade lite i affärer och lunchade :) å dessutom... eftersom jobbet är i farsta, dvs en bit hemifrån så finns det ju ett alternativ; Jag och Pemelie kan börja leta lägenhet i de krokarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0