I still have my feet on the ground, I just wear better shoes

Köpte nya skor idag. Förra veckan kikade jag på skorna två ggr, resten av veckan tänkte jag på dem och idag tog jag tummen ur röven och köpte dem. Det var egentligen först när jag testat som jag bestämde mig, men ändå inte. De var snygga, det var dom, men var det värt det? Jag som är så fattig liksom... Sen testade jag en gång till och sen var jag tvungen att gå till kassan och betala fort så att jag inte kunde vela längre, man kan ju alltid ångra sig hemma och lämna tillbaka dom sen... Å andra sidan så kan jag ju lika gärna behålla dom när jag ändå köpt dom...


Ursäkta den håriga mattan, Sigge hade precis befunnit sig på den och lämnat hälften av sin päls där.


Kommentarer
Postat av: Dellion

I like!

2011-03-29 @ 00:04:30
Postat av: Jessica

Hihi tack :D

2011-03-29 @ 11:11:50
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0