home is where the heart is

Hallå, hallå! Är det bara jag som tycker att det känns som söndag idag? Kanske beror på att det kändes som fredag i torsdags när Pemelie var hos mig.

På tal om något helt annat, eller snarare på tal om mig så har jag känt mig nere idag. Det började igår kväll när jag skulle sova. Eller, egentligen har det ju pågått länge men igår slog saknaden verkligen till hårt. Jag saknar england och alla underbara människor och vänner jag hade där så otroligt mycket. Home is where the heart is. I left my heart in England... Egentligen skulle jag kunna tänka mig att åka nån annanstans också, bara bort från Sverige. Den senaste tiden har jag liksom inte känt mig som hemma här. Om jag hade haft råd hade jag seriöst bokat en enkelbiljett någonstans idag. Så trött är jag på det här livet jag lever nu. Hoppas att det går över lite snart, annars blir jag ju tvungen att åka härifrån så fort som möjligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0