Älsklingar

 

När jag ändå var ute och åkte för att köpa hårfärg så svängde jag förbi gamla Zoo Varuhus i kungens kurva som visade sig ha blivit Arken Zoo. Jag skulle köpa något gott till mina älsklingar tänkte jag, det fick bli ett varsitt ben som var bra för tänder och tandkött. Dessutom tuggar alltid Smilla sönder alla Sigges nya leksaker så köpte två nya till honom. När han fick leksakerna visste han inte vilken han skulle leka med först så han sprang runt med båda i munnen samtidigt, pluttenutte.
Kan ju tillägga att redan nu har Smilla bitit sönder en av dem. Sigge har en tendens att gå och ge henne leksakerna för han vill ju att hon ska va med. Han har inte riktigt fattat att hon förstör hans grejer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0