Shopping

Jag är verkligen dålig. Elller så är det blogg.se som är dåligt. Inatt kunde jag inte somna så jag bloggade från min iPhone. Om jag lyckades? Jag trodde det, såg inlägget ligga uppe men nu när jag sitter vid en dator så är det helt borta. Vart tog det vägen? Jag såg det ju klart och tydligt publicerat inatt i min iPhone?!

Men men... Har jobbat idag, skojigt faktiskt :) Men jag blir verkligen sämre på att spara ju äldre jag blir. Köpte tre klockor (vit, orange & lila) och armband med berlocker idag på jobbet. Två av klockorna var presenter till mamma och en till mig själv. Måste hålla i pengarna hårdare. Åkte iväg med mamma efter jobbet, köpte rosa converse och två tröjor. Bra där Jessica! Några tips på hur man sparar pengarna? Lönen kom ju idag liksom och jag har massa mer jag behöver (vill) köpa!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0