Don't lie if you don't have to

Trött och seg dag idag. Kom hem för en stund sedan, nu behöver jag inte vara hundvakt längre hos mormor och morfar. Igår var det utgång, iaf som jag trodde det var planerat. Men det blev bara åka in till stan för att Emma skulle möta en vän och så skulle de dra hem. Kul grej för mig, så stod man där liksom, haha. Det är sånt som bara händer mig, vet inte om jag borde kalla mig lättlurad eller om jag borde kalla människor för idioter? Men, men det löste sig ju sen iaf.

Medan vi väntade på Emmas vän så hann vi iaf vara på på Operaterassen en stund, verkligen inte min typ av ställe. Eller stället i sig är det väl inge fel på men inte min typ av folk kanske...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0