I am a material girl

Hej babes! Har spenderat hela dagen inne i stan, bl.a. gjort lite bankärenden (alltid lika kul...) och shoppat! Tanken var att jag skulle fynda lite på rean men som vanligt så kom jag bara hem med saker till fullpris, haha. Nu har jag stekt köttbullar och kokat färskpotatis (bästa sommarmaten! efter grillat då förstås...). Och på tal om grillat, har typ inte grillat på hela sommaren? :( Jag är verkligen upptagen jämt, och min familj också. Ser knappt dom längre? Det är ju inte som att man ställer sig och grillar själv en kväll efter jobbet... Trist!

Anyways, nu ska jag äta innan maten kallnar och sen ska jag nog hyra en film och lägga mig på soffan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0