Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open

Det är så svårt att börja blogga igen efter allt som hänt i Norge. Det tog riktigt hårt på mig, ska ni veta. Och resten av världen också förstås. Allt vardagliga ting som jag kan tänkas blogga om känns så otroligt löjliga just nu, men jag ska ge det ett försök nu.

Trots alla hemskheter är det riktigt skönt att vara ledig. Det bästa är nog att slippa se så proper ut hela tiden i skjorta och grejer. Dresscode casual är det som gäller för hela slanten nu mer. Det var nog år sen jag gick runt såhär mycket i pyjamas, haha.



Och där är han igen, dammsugarn. Han vill så gärna vara med jämt och ständigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0