Avreaktion

Åhh jag är så fucking irriterad just nu!! Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill skrika på någon men jag är helt ensam. Det började med att jag inte fick min lön den 23:e som jag skulle, utan jag fick endast en liten del av den. Jag hade jobbat 137,5 timmar men någon på lönekontoret hade gjort fel och skrivit att jag jobbat 13,75 timmar och fick ja, som ni förstår inte så mycket. In på kontot hade det kommit 4000 kr. Jag sitter på min semester i Grekland och måste ringa runt för att lösa detta och kämpar verkligen röven av mig, det är liksom 12.000 kr som fattas. Får veta att pengarna inte kan sättas in på mitt SEB-konto och måste skickas via utbetalningskort hem till mig (vilket inte ens kom fram direkt utan tog en HEL vecka, ingen a-post här inte...). Idag kom utbetalningskortet där det lite finstilt står att jag måste pröjsa för att få pengarna insatta på mitt egna konto. Inte världens största summa direkt men det e själva grejen att jag INTE är den som gjort något fel. Men det är jag som straffas. Jag blir fan TOKIG. TOKIG TOKIG TOKIG!!

Fine, ett misstag kan alla göra och det är helt okej! Men jag blir bara så ledsen när dessa misstag inte rättas till ordentligt...

Gaaah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0