It's just amazing.

Ni har ingen aning om vad som pågår i mitt liv just nu eftersom jag aldrig bloggar på riktigt, men det är mycket fint going on. Inte nog med att jag just har fått ett nytt, eller ska jag säga ett till, jobb som är så otroligt roligt så har jag fått det bara för att någon tipsade om mig. Just mig. Bara tanken av det får mig att le. Sen i mars påbörjar jag ett vikariat på sex månader i Stadshuset då jag ska vikariera för min chef som ska vara tjänstledig. Det känns verkligen som en ära att få det uppdraget. Jag blir så jävla glad när jag tänker på det!

Och innan dess kommer massor med roliga saker att ske. Framför allt ihop med frugan. Kan nog inte bli bättre faktiskt.

Nu ska jag sova och imorgon är det dan före dan före dopparedan. Snart jul!

// Emelie

Ful bild från i somras, men där va jag så brun och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0