Ge mig mer jul

Hej söta. Hoppas ni haft en fin jul, det har verkligen jag. God mat, Kalle, fina julklappar, nära och kära. Precis som en jul ska vara, trots jobb. Eftersom att min chef är världens bästa fick jag stänga butiken en hel timme tidigare då det va så lite kunder. Bästa julklappen, helt klart. Idag har jag bara myst och tagit det lugnt. Sovit hur mycket som helst, därför kan jag inte sova nu. Sen är jag livrädd för den här jävla stormen Dagmar oxå. I swear to god att lyktstolparna här utanför svajar. Scaary. Hoppas den är över imorgonbitti för då ska jag och S vara i stan klockan 9 för shopping, haha. Vad gör man inte för lite kläder, som hon så fint sa.... // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0