Vänstern suger.

Herreguuuud vad många som fyller år i September. Man hinner ju inte ens med, blir helt snurrig. Nu får ni ta och sprida ut era födelsedagar över året tycker jag, så man slipper bli ruinerad den här månaden. Haha, skämt och sido så är det faktiskt jättemånga som fyller år just den här månaden (många par som hade roligt mitt i vintern?) och det är ju bara roligt! Blev bjuden på kalas hos Sandra den 24:e igår, ska bli såå roligt!

För i övrigt är att skriva på tangentbordet det mest avancerade jag kan göra just nu med min dumma hand. Stannar hemma idag för att vila handen och hoppas att svullnaden går ner. Så jag ska bara ligga här och äta kakor med vänsterhanden. Vänstern suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0