Thursday.

Det har varit en rätt intensiv dag idag, så nu är jag helt slut. Dock så fick jag mycket komplimanger idag av olika turister vilket alltid gör mig på glatt humör. Bland annat så pratade jag med en äldre amerikansk herre som berömde min engelska; "You speak really good english, I appreciate that!". Då blev jag glad. Man borde sprida fler komplimanger omkring sig. Jag vet inte om jag berättade om det förut men häromdagen kom en japansk kvinna in och frågade hur jag sminkade mig för jag hade såååå vacker hy. Typ. Hur jävla söt som helst var hon!

Nåja, nu till något helt annat. Jag längtar så sjukt mycket till halloween helt plötsligt, eftersom jag antar att det är då nästan maskerad kommer att äga rum. Jag vet precis till vilken läskig figur jag ska klä ut mig så kan det inte bara bli halloween nuuu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0