Nya tider.

Ja, som Jessica skrev så kommer hon att sluta blogga på den här bloggen. Det kommer även jag. Har jobbat en del på min kommande blogg som även den kommer att ligga på den här portalen, blogg.se efter mycket om och men. Jag funderade länge på att börja blogga hos Improveme men blogg.se är mycket roligare i min mening då det är lättare med egen design o.s.v.

Bloggen kommer nästan helt uteslutande att handla om mode och trender, något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.

Det här är inte slutet på något utan början på något nytt. Ser verkligen fram emot att se er där!

Premiär för bloggen blir det nog i helgen. Jag länkar självklart härifrån.

PUSS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0