Några snabba frågor.

Hur ofta går du ut?

Mer på vintern än på sommaren, sjukt nog. Förr gick jag ut varje helg, men nu går jag ut någon gång ibland. Det går liksom i perioder.

Hur ser din dag ut i matväg?

Frukost äter jag faktiskt nu mer, men det blir oftast gröt eller yoghurt så man slipper tugga. Jag hatar att tugga så tidigt på morgonen, haha. Lunchlåda mitt på dagen. Småäter allt möjligt på jobbet på eftermiddagen (choklad, frukt, kakor, godis.. alltid någon som har med sig något ätbart och bjuder på) sen blir det middag på kvällen.

Hur ofta tvättar du håret?

En gång i veckan. Förr tvättade jag håret varje dag, men har vänjt mig av detta (min frisör är så lycklig) mest pga brist på tid och ork. Nu håller sig mitt hår skitbra i en hel vecka! Helt fantastiskt, förr blev det fett redan efter någon dag.

Vad gör dig glad?

Shopping, hundar, vänner, komplimanger.

Sover du på mage, rygg eller sidan?

Jag kan inte somna på något annat sätt än på min högra sida, men jag vaknar upp i alla möjliga positioner haha. Ofta på mage faktiskt.

Vilka är dina tre närmaste vänner?

Lätt! Samira, Suzana och Jessica.

Hur ofta pratar/umgås du med dina föräldrar?

Varje dag! I alla fall mamma.

Godis, glass eller chips?

Godis! Fast helst alla tre under samma kväll, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0