Äppelmums.

Åhh jag har så tråkigt! Jag sov så mycket idag att jag nu lär bli uppe hela natten, det är så typiskt alltså. Jag skulle vilja noppa ögonbrynen men det kommer aldrig att gå med den här handen och jag vågar nog inte ge mig på att noppa dem med vänstern, haha gud vet hur jag skulle se ut då.

Jag är sjukt sugen på äppelpaj också. Har aldrig riktigt gillat det förut men nu vill jag ha det jämt, så gott det är! Ska nog slänga ihop en snabbvariant av äppelpaj som är riktigt god: stek havregryn i socker och smör på medellåg värme tills det blir knaprigt/frasigt, stek äpplen i smör, kanel och socker och servera med vaniljglass. Så gott! En ännu snabbare variant är att steka havregrynen i smör, kanel och socker och servera med äppelmos och vaniljglass.

Imorgon ska jag vara hemma från jobbet igen och troligtvis passa på att träffa Jessica innan hon åker. Blir nog stan då, lite shopping kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0