1 ½

Phew, känns som jag inte suttit stilla en sekund idag (förutom när jag myste med en sjukt söt liten bebis och när jag körde bil). Gick upp tidigt för en gångs skull, var tvungen att skjutsa mor min till jobbet. Sen har jag vart i full fart med att fixa det sista och säga hej då till nära och kära. Imorgon är det släktens tur att ta avsked, sorgligt ju!

Nu är det bara en och en halv dag tills vi börjar resan mot Newcastle. Ihhhhhh! Det innebär också att jag slutar blogga här och fortsätter helt på http://jessicasundell.blogg.se . Den bloggen kommer endast att handla om resan.

Men vi hörs imorgon, nu är det dags för mig att sova den sista hela natten i min säng på ett tag. Njuuuut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0