Titanic-historian.

Jag och Jessica lyckas på nå vis alltid vara systrar när vi är ute. Eller bara träffas på stan. Alla tror att vi är systrar av någon konstig anledning. Självklart var vi även det förra helgen när vi va ute med Emma och Suzanna. Jessica va denna gång min 15-åriga lillasyster som bodde hemma hos mig. Jag tog hand om henne för att våra föräldrar utsatts för ett tragiskt öde. Vi bara spädde på och spädde på historien, det brukar bli så himla kul.

När hon ska berätta för den gotländska herrn vad som hänt med våra föräldrar, säger hon med djup inlevelse;

Dom dog i Titanic.

Här brast det. Jag kunde inte hålla mig längre och vi skrattade så tårarna rann. Jag är ganska så säker på att hon menade Tsunamin, men oj vad Titanic gjorde kvällen. Då insåg jag också att fan vad jag älskar frugan, världens i särklass roligaste vän man kan ha! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0