The royal wedding

Läste på Blondinbellas blogg att hon köpt den kungliga bröllopschokladen och tänkte; fan vad kul, det måste jag också köpa! Som ni vet så älskar jag det här med kungligheter och allt sånt. Sen kom jag och tänka på att jag faktiskt jobbar i Stadshuset med just turister och tänk hur sjukt mycket turister det kommer att vara i Stockholm i sommar!! Stadshuset är den största symbolen för Stockholm och varje år strömmar ca 320.000 turister där igenom, varav minst hälften i juli och augusti. Kan ni tänka er hur mycket det kommer vara i juni i år då??

Jag kommer i alla fall att bevaka bröllopet den 19 juni från Gamla stan och så självklart spela in spektaklet på på teve. För ni vet väl att bröllopet direktsänds på SVT?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0