Superduperintressant lördag a la Emelie

Asså, jag sitter här helt apatisk igen. Från att ha gått till och göra nästan ingenting alls till att ha ett riktigt nine to five-job (eller, 8-17 rättare sagt) är verkligen utmattande! Jag är helt slut i skallen. Tur att min skalle är så briljant då så att jag klarar det mesta finfint på det nya jobbet. Dessutom jobbar jag nu på två olika ställen i stadshuset vilket är superroligt.

Ingen utgång blir det ikväll heller. Kanske är lika bra eftersom att jag är så trött, men lite besviken blev jag för jat hade faktiskt sett fram emot att göra något roligt nu ikväll när jag är ledig imorgon och allt. Men aja, nu blev min andra hälft för kvällen sjuk och det är ju inget man kan göra åt.

Nu ska jag laga någon god middag, så jävla dålig fantasi bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0