Söndagen är vilodagen. Då ska man inte jobba. Egentligen.

Imorse var jag på ett så otroligt "vill-inte-jobba-humör" att det var sjukt. Jag va så trött, så seg och hade verkligen noll lust att jobba. Började bli lite bättre när jag fick skjuts av Samira till jobbet och när jag sedan kommer in, trött, halvgrinig och dessutom blöt av regnet möts jag av Sahar som sjunger "Hej Emelie, hej på dig Emelie" och då blev det genast mycket bättre, haha. Dagen flöt på jäkligt snabbt idag och när jag slutade kom Suzana till mitt jobb och så åkte vi hem tillsammans. Supertrevligt!



Nu sitter jag och dricker Fanta citron här i soffan. Jag funderar nog på att ta mig en liten tupplur såhär på eftermiddagen, sängen lockar! Ut vill man ju i alla fall inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0