Snälla, krya på mig!

Jaha, mycket jobb det blev idag då... Det första jag tänkte när jag vakna var "Shit jag kommer spy" och ligger därför blickstilla kvar i sängen och glor på en punkt uppe i taket, allt för att INTE spy. I vanliga fall tänker man när man lägger sig illamåendes på kvällen att det ska vara bättre när man vaknar upp men för mig sitter det fortfarande kvar. Klev upp och gjorde mig i ordning i alla fall, jag ville ju verkligen iväg. Kände att jag hade väldigt ont i örat, kan det ha något samband? Men som ni vet går det inte att göra någonting när man är illamåendes så tyvärr ligger jag nerbäddad.

Hoppas jag mår bättre imorgon annars blir det att gå till farbror doktorn. Nu ska jag ställa ifrån mig lappisen och be långa böner till gud om att jag måste bli frisk.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0