Sicken kväll

Var iväg ett tag och nu när jag kom hem så låg kamerasladden mitt framför ögonen på mig. Var jag full när jag vakna eller? Här får ni några av de bilderna som inte blev för hemska igår iaf...

 

Asså, den här mannen kom och  hängde med oss i parken. Raggningsrepliken var: Heij jae fråjn polisen och män fåer ijnte ddricka i den häjr parkjen.
What?!, tänkte vi och började garva. Det visade sig bara att han var en konstig man från Gotland som hade tråkigt och behövde lite trevligt sällskap. Han har bott i stockholm i 25 år men pratar ändå inte stockholmska, det var det jag mest satt och grubblade över. Han tyckte också att jag påminde om Anja Pärson i ansiktet.
Tack för den förolämpningen liksom...

_______________________________________________________

Titta vilka söta tvillingtjejer vi träffade. Den fullaste av dem var den som köpte vin av Pemelie, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0