På kryssningen..

R.I.O kommer gående, i sin vita linneklädsel. Jag hade hört hans musik tidigare men visste inte hur han såg ut. Men denna man såg så speciell ut att jag antog att han va kändis.

Jag: Are you famous? (Körde direkt på engelska, bara antog att han inte kunde svenska)

R.I.O: Hehe, for some people...

Han såg lite förvirrad ut, tyckte så synd om honom efter för att jag sagt sådär, haha.



__________________________________________________________________________________________


Sen möter jag Adam Tensta, hur söt kille som helst. Haha, såg honom i "Halv åtta hos mig" för några veckor sedan och relaterade honom därför just till detta, trots att jag vet om att han är mest känd för sin musik.

Jag: Heeej! Jag såg dig i halv åtta hos mig, vad bra du var!

Han bara skrattade och tackade, sen gick han å log varje gång vi möttes. Jag tror han tyckte jag var lite konstig...
Efter detta vågade jag inte ta bild med någon av killarna  :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0