Marabou Polka

Min vecka är på ingång, därav choklad på choklad-inlägg är i bloggen. Jag må va efter, men jag läste nyss om Marabous nya sommarchoklad. Förra årets med jordgubbar var väl inget och hänga i granen och jag blev väldigt besviken efter att ha smakat nya Marabou Passion som jag faktiskt trodde skulle vara jättegod. Men nu har jag hoppet uppe för Marabou polka, mjölkchoklad med bitar av polkagris i. Jag har aldrig gillat polka, men jag vet att jag älskar Marianne så det känns som att den kan vara god.




Andra saker min syster tipsade om kommer ut i butik snart är Polly Sommarbär (typ med rosa skum där i!) och Kexchoklad med hallon. Fast den verkar inte så god iofs... Och juste, Daim kommer även med päron/mint-smak. Låter inte alltför gott det heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0