Jobba

Hej på er sötisar.
Snart är det dags för mig att åka och jobba. Igår handlade ett par hos mig som ska gifta sig idag, jag önskar dem all lycka! De var så speciella, så coola. De såg ut som hippies och var så  glada och trevliga att man inte kunde göra annat än att gilla dem.

En annan kvinna frågade mig om jag tyckte hon va dum för att hon kom på att man kan använda en falukorv som nackstöd/kudde. - Nej, det var ju faktiskt smart, svarar jag. Hennes man hade tyckt att hon var helknäpp och när jag tänker efter så tycker jag nog också det. Ville dock inte förstöra hennes enorma glädje för sin upptäckt så jag bara höll med, hihi, snäll som jag är :)

Blä, nu har både Emma och Pemelie sett SATC 2...  Var meningen att jag skulle kolla med emma och alex igår men skulle inte hinna efter jobbet. Vill också seee den ju :(

Kanske höööörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0