Första maj

Oj vilken dålig bloggning från min sida. Det kan jag uräskta med att igår inte var en toppdag precis. Det var nämligen illamåendets dag. Usch, från morgon till kväll av nästan konstant illamående. Och då kan jag säga att jag inte drack en droppe i fredags så någon bakfylla var det inte tal om. Idag känns det bättre men jag känner fortfarande av något konstigt i magen.

Träffade i alla fall Jessica igår. Det blev jordgubbar och chailatte på en uteservering. Inte för att jag kunde få i mig så mycket men ändå, det var trevligt att ses i alla fall. Sen åkte jag hem vid 18-tiden och har sovit sedan dess. 18-timmars sömn. Just what I needed.

Nu ska jag försöka få i mig någonting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0