Ett nytt i-lansproblem...

Jag håller med Pessica, jag har bara små-tutt-dagar nu mer. Trots F-kupa så undrar jag om hon ens la in några implantat ibland? De är ju så otroligt små. Tror nästan jag blivit lurad...

Hur som helst så har jag precis fått mitt sommarschema. Jag har tydligen fått 3 veckors semester i alla fall, även fast jag sa att jag inte ville ha någon semester. Bah, dagens i-lansproblem. De säger att jag måste ha semester för annars går man in i väggen, men jag är hellre rik och med en bula i pannan än och har lång semester.

Det positiva med detta är förstås att jag faktiskt kan göra något spännande nu i sommar. Typ resa bort? Hm, vad mycket jag fick att tänka på helt plötsligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0