Cuz its me, you, you, me, me, you, all night.

Gud ni är så tråkiga! Ni kommenterar aldrig ju, blir bara ännu tråkigare att blogga utan någon respons! Vart har till exempel söta Dellion tagit vägen? :)

Ville i alla fall bara titta in och säga hej. En väldigt lång måndag har passerat hyfsat fort idag, kom inte hem förrän 21.30 så har bara hunnit äta och slappat lite. Imorgon slutar jag redan klockan 15 så då ska jag åka in till stan och köpa ett nagellack jag suktat efter ett bra tag. Sen blir det tjejkväll med vin och så. Mys!

Nu väntar sängen. Gud jag längtar. Pussar <3


 


Kommentarer
Postat av: Dellion

Hihi du minns mig? =D

jag kikar fortfarande in med jämna mellanrum för att se hur det går för er och sillisarna!

Men jag kanske är lite dålig på att kommentera, får bättra mig!

2010-05-29 @ 17:44:00
Postat av: Emelie

Haha det är klart jag minns dig! :)

Åh, awesome! Trodde du övergett oss! :p

Sillisarna är tyvärr lika små som vanligt. Dröjer nog ett tag innan det blir omop. Hur går det själv med sillisarna hihi`? Har det blivit några? :)

2010-05-29 @ 23:26:31
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0