Åh jag e så glaaaaaaad!

Hallå där, nu har jag jobbat, jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Japp, jobbat 5 dagar i rad, känner mig så duktig. Detta har gjort mig helt isolerad från omvärlden, kunde inte träffa Pemelie idag och har missat många ganska viktiga(?) samtal.. Äh, nu är jag förmodligen ledig fram tills på fredag så nu kan jag ta igen allt jag missat!

Åh, vet ni vad jag och Emmapemma har bokat idag? En språkresa till Newcastle. Först kommer vi flyga till London och shoppa en hel dag där innan vi beger oss uppåt i landet. Det kommer bli awesome! Engelska, party, vänner, shopping och fotboll. Shiit va galet det kommer bli. Förväntningarna är höga. När det bär av? I september.. Lång tid kvar men sååå värt väntan.
Försöker tänkaa att det är mindre än 2 månader kvar till kos och sen när vi kommer hem därifrån så är det ungefär en månad kvar tills vi drar. Gaaalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0