Trevliga torsdagen

Klockan 07.35 slog jag upp ögonen imorse och möttes av strålande solsken. Jag somnade igårkväll med kläderna, teven och datorn på. Vaknade dock mitt i natten och stängde av allt. Jag kände mig i alla fall superpigg och tänkte att klockan måste vara långt in på förmiddagen. Tittade på mobilen och såg att klockan var.. 01.01!! Va? Inte en fis i rymden att klockan är ett! tänkte jag. Men när jag hittade mitt armbandsur fick jag veta vad klockan var på riktigt. Blev ju nästan lite rädd där...

Dagen bestod av en massa mys med min hund och vid 16-tiden träffade jag och Jessica alldeles för snälla Magnus som bjöd på både thaimat och fika. Det var supertrevligt och supergott :)

Nu ligger jag på sängen och tittar på Seinfeld. Ska snart sova, imorgon blir det bland annat lite shopping (främst på systemet då), champagnelunch och utgång :)




Juste, jag fick ett nytt jobb idag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0