Tagga

Hemma från doktorn. Nu får faktiskt dessa mediciner som ruinerade mig ta och hjälpa... Det är nämligen dags att tagga. Nästa lördag blir det melodifestivalen-genrepet för min och pemelies del. Ska försöka komma på hur vi kan få träffa Måns bara...


Den 19e April åker jag och mormor till Island.. Kommer bli great!


Sen nån gång här emellan vill jag att jag och Pemelie ska åka utomlands...


I juli kommer jag vara övertaggad. Då bär det av till Kos med Emma, Alex och Moa. Kommer bli dunderkul. Bokade häromdagen :D


Sen planerar jag att åka till England och plugga lite engelska och hälsa på några kära vänner i ett par månader innan jag förmodligen börjar plugga nåt program på universitetet här hemma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0