Steg för steg "hur du gör när du är sjuk".

Känner mig bättre redan, men jag har ändå tryckt i mig flertalet apelsiner i hopp om att förkylningen ska försvinna helt. Jag ligger inte på latsidan bara för att jag är sjuk. Man kan ju ha roligt i alla fall, som igår till exempel.

Såhär är man sjuk my way, steg för steg:

1. Ta några sprut nässpray, snyt dig ordentligt. Ta en alvedon. Ta en halstablett. (OBS! Ta INTE Cocillana! Detta ska INTE blandas med sprit. Egentligen inte alvedon heller men det är inte så farligt).
2. Lägg på ett rejält lager smink. Använd mycket concealer för att dölja din rudolfnäsa.
3. Klä på dig något som du känner dig riktigt snygg i.
4. Drick sprit och tänk "detta dödar bacillerna". Shotta gärna. Fisherman är ett bra alternativ!
5. Glöm att det finns en morgondag och lev för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0