Sorry för dålig update

Åh vad gullig Jessica är. Haha, jag lever och jag mår bra trots att jag lyckas dra på mig en förkylning (eller förskylning som jag och frugan älskar när folk säger/skriver. Tänk om alla hade en vän som Pessica :)


Jag var ju som sagt på Cafét i onsdags med Suzana. Mycket folk. Mycket studenter. Lite mindre bra. Det va ju nå FIFA-skit där i onsdags och det första man ser när man kommer in är flera platt-tv på rad och killar som sitter och spelar fifa uppe på Operaterassen. Men på Café Opera var det bättre. Bord, skumpa och bra musiker duger bra för mig :)

Sen åkte jag hem till M och där har jag varit tills nu. Kom nyss hem, och även min älskade mormor kom hit så nu har vi ätit fisk och skaldjurssoppa till lunch. Ska strax ner till söta Samira och basta bort förkylningen.

BTW så är jag nästan glad att jag är förkyld. Jag har inte varit förkyld på år och dar och började seriöst bli rädd att det var något fel på mig. Alla är ju förkylda jämt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0