Skärmshopping

Igår kväll låg jag och skärmshoppade hela kvällen. (Istället för fönstershopping). Helt plötsligt slog det mig att jag behövde en ny kamera. Frågan var då bara om jag skulle klicka hem en och¨få vänta ett par dagar eller om jag skulle åka iväg idag och köpa den. Åkte iväg och köpte den idag. Folk undrade vad jag skulle med en ny kamera till och anledningen var så enkel som; jag ville ha en rosa kamera.
Alltid roligt med lite nytt och pengar är ju till för att spenderas så vad gör det om hundra år? Men denna gång tog jag iaf försäkring eftersom jag är så dålig på att vara försiktig med mina grejer.

Nu har ni massa fina bilder att vänta i framtiden :)



Kan ju tillägga att jag lämnade in min trasiga samsungmobil på lagning och köpte en samsungkamera. Smart? Det märker vi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0