Quick update

Jag lever, jag mår bra. Tänkte bara skriva det eftersom några verkade undra :) Hade en jävla stalker efter mig på stan igår, var nära på att börja grina där ett tag, men efter lite hjälp från trevliga vakter så blev det bra. Kände mig dock iakttagen hela kvällen sen, men när jag mötte Mabbis så blev jag lugnare.

Vi gick på bio och såg Alice i underlandet. Jag tyckte den var bra, han tyckte den var dålig. Min smak är mycket bättre så jag vinner. Alice i underlandet var bra!

När filmen var slut träffade vi Micke och Lilli som tydligen varit på samma visning utan att vi visste om det eller hade sett varandra, så vi bestämde oss för att åka till Mabbis allihopa och umgås. Väldigt trevligt var det.

Idag har jag inte gjort mycket, bara slappat. Nu håller jag på och lagar middag åt oss. Kyckling, ris (fast det fick M göra, jag har ingen aning om hur man hanterar en persisk riskokare) och currysås. Muums. Jag e såå hungrig. Det verkar M också vara för han filosoferar just nu över hur de första människorna som upptäckte elden började grilla kött och hur deras reaktion blev när de smakade det första gången....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0