Play my m*therfucking song

Åh, äntligen kan jag träna utan att få den där hemska nybörjarträningsvärken! Ni vet sådär att man inte ens kan gå dagen efter... Den träningen som gäller för det mesta är löpning + arm, mag och rumpövningar. (5x20 ungefär). Deffad mage och röv är ett måste inför sommaren!

För i övrigt har jag bestämt mig för att jag ska ta tag i mina DJ-drömmar och lära mig spela plattor ordentligt. "Hur svårt kan det vara?" säger de flesta. Men jag ska fan bli grym på det! Så det så. Det behövs lite fler blonda, storbystade DJ's. Kanske kan tvinga med mig Pessica på detta också, the more the merrier. Så, någon som vill lära upp två nybörjare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0