När jag ändå är i farten och bloggar...

Har knappt någon tid över känns det som. Jag jobbar i princip varje dag. Nästa inplanerade lediga dag är tisdag men risken är stor att de ringer och ger mig jobb då också. När jag inte jobbar spenderar jag pengar.. På söndag ska jag bara jobba morgonen (bara och bara, kliva upp runt sex...) sen när jag förhoppningsvis inte är hemma så sent åker jag iväg med mor och mormor och införskaffar mig en ny resväska, en rosa som jag tittat på :) Behövs verkligen nu inför alla framtida resor. Känner inte för att släpa runt på de där fula gamla röda och svarta som vi har.

Tiden lär gå så sjukt fort nu. Kommer jobba hela påsken, sen kommer det helt plötsligt vara den 19e April och jag sitter på planet till Island. Där ska jag bara njuta av att få spendera tid med min underbara mormor. Sen är  det dags att tagga, tagga, tagga till kryssningen. Är redan supertaggad!

Sen är det väl bara att vänta på sommaren. Åh va skönt det ska bli att slänga på sig en tunika. Längta, längta, längta! ♥

Puss och godnatt på er kära vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0