Money, money, money

2 dagar kvar till löning och jag har nästan 3000 kr kvar på kontot. Whaaat!? Snacka om att var duktig, men bara därför känns det extra okej att åka iväg och kolla lite kläder nu... Måste samtidigt passa på att tanka, hämta ut mobilen och betala vägskatt eller vad det heter.

På tal om lön så lyckades jag i sista sekund få tag på en av de högre makterna av karamellkungen så de kunde godkänna mina timrapporter och jag få min lön i tid. Idag lär väl lönespecen komma också. Dock blir jag alltid lika missnöjd när jag får den, för hur mycket det än är så är det alltid för lite, det kunde ju ha vart mer liksom...

Nog om det, nu drar jag iväg en sväng, puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0