Min härliga helg

Guuud, jag har verkligen tänkt och blogga men har inte varit hemma någonting så det har inte blivit utav. Nu är jag i alla fall hemma efter helgens bravader.

Lördagen började som sagt på Helenes krog med middag och firande av min älskade storasyster som fyllde 25. Vi va runt 15 personer där och middagen var superb. Fick dra rätt tidigt för att hinna till Cafét innan det blev kaos i dörren. På plats var bland annat Glamouramatjejerna med filmteam och annat trevligt folk. Jason Derulo uppträdde och folk var helt galna (speciellt när han sjöng Watcha say såklart), men han var riktigt grym. Sen minglade han runt där inne och även jag fick mig en pratstund med honom. Supertrevlig kille verkligen! Och hans nya album var skitbra.
Dansade järnet hela natten tills det var dags att åka hem till M som även han hade varit ute. Ovanligt nog så var han fullare än mig.. för er som känner oss så vet ni ju hur ovanligt det är, haha. Sen har jag hängt där sedan dess och kom nyss hem. Frugan jobbade i området där så fick skjuts hem av henne, supersnällt :)

Blev inga bilder eftersom jag glömt minneskortet hemma i datorn, smart som man är. Men en bild lyckades jag ändå kirra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0