It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Finns ingenting annat än jobb i mitt liv just nu känns det som. Har inte pratat med Emelie sen i förrgår. Det har typ aldrig hänt att vi inte hörts på så länge. Vad gör hon, hur mår hon? Lever hoppas jag att hon gör iaf. Du måste blogga och hålla mig uppdaterad Pemelie!
 
Var sen med att skicka in mina tider till karamellkungen så vi får se om jag får min lön denna månad eller ej. Det hoppas jag verkligen för jag hade ju tänkt beställa massa nya kläääder ju. Min mobil är dessutom lagad nu men när jag ska hinna hämta den vete fan...
_____________________________________________________________________________________________

En månad kvar till Island också. Längtar som tusan.

4 månader och ungefär en vecka kvar till Kos med brudarna. Taggad som bara den :)

Framtidsplaner: Hitta egen lya. Vinna på lotto. Resa. Leva singelliv. Skaffa pojkvän. Plugga. Skaffa barn. Jobba. Skaffa valp.

Mycket mer kan tillkomma på framtidsplaner-listan. Ordningen stämmer inte heller riktigt, dock hoppas jag att jag lever singellivet klart innan jag skaffar pojkvän :)


Nä, dags att äta upp Ben & Jerry's-glassen sen sova :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0