It is better to be pissed off than pissed on.

Jag har från de senaste veckorna lärt mig något mkt viktigt. Något som jag levt med länge men aldrig riktigt orkat bry mig om. Folk rent ut sagt pissar på mig. Människor tror att de kan behandla mig hur som helst, helt utan respekt. Jag orkar inte med det mer. Jag bara låter pisset rinna över mig och är tyst, BARA för att jag inte orkar med tjaffs och bekymmer. Jag orkar inte med mer än jag redan orkat med på sistone. Jag är bara riktigt förbannad på dessa människor som VET att jag också är en människa med känslor, jag går också igenom skitsaker. Jag behöver inte mer skit från er, tack!

Ändå älskar jag människorna, men att älska någon behöver inte betyda att man litar på personen. Jag ska göra en tatuering, en tatuering som står för vad jag tycker och känner och hur verkligheten är.
Love all, trust few.

Även de man tror att man litar på sviker en till slut. Hopplöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0