Igår och idag lite kort

Det va dåligt med bloggning igår! Men jag gjorde inte så värst mycket. Började dagen med en joggingrunda i vanlig ordning, sen gjorde jag mig i ordning och så kom frugan och hämtade mig varpå jag följde med till hennes jobb och sällskapade. Hjälpte till lite oxå där på slutet, det var roligt att prova på hennes jobb, haha. En fördel att ha det jobbet om man är lite längre, märkte jag.

Idag har jag inte gett mig ut och sprungit ännu, har regnat hela morgonen men nu verkar det börja spricka upp. Väntar tills vädret bli bra innan jag ger mig ut. Sen ska jag ta och leta fram massa papper som jag behöver, kopiera, skriva ut dokument, ect. Jättekul, verkligen. Men ett måste.

Nu var det inte så mycket mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0